7 Eylül 2011 Çarşamba

Adres ( 16. Kelime )


Seni bıraktığım yer!
Umutların arka bahçesi,
heyecana gelmeden,
birkaç özlem ötede...

Bu adres terk etmiyor beni.

---
Kayıp ( 17. Kelime )
---


Mim olayından biraz daha farklı olarak, bu gönderimi aşağıdaki on altı isme armağan ediyorum. Uzun bir aradan sonra gelip bir şeyler yapmak istedim. Evet! İnsan bir şeyler yapmak istiyor:

İnsanları keyifli bir ruh haline sokmanın başınıza gelen kötü bir şeyi anlatmaktan veya kişisel bir zayıflığınızı açıklamaktan daha başka yolları da vardır. ( Schopenhauer )

İnsan doğaya ne kadar yabancılaşırsa o kadar toplumsallaşır, ne kadar toplumsallaşırsa da o kadar kendine yabancılaşır. ( K. Marx )



crazywomenrosemary 
İnsan sevgisi rehberimiz olsun... 

Ebru'ma

22 yorum:

  1. teşekkür ederim :)

    çok naziksiniz..
    ben seviyorum böle şeyleri ya :) en kısa zamanda..yayında olacağım 16 kelimem ile..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :) benim 16. kelimem kayıp :) bana ait olmayan, sevdiğim dizeler kabul olur mu? :)

    YanıtlaSil
  3. şimdi ben hala durumu anlamadım dicem ayıp olucak.. ama anlamadım? :)

    YanıtlaSil
  4. @cecil :

    Beklemeye koyuldum. Sevdiğin şeylere gün içinde rastlamak! İşte bu güzel oluyor. :))

    Yüreğine sağlık...

    @Yeşim :

    Kabul olmaz mı? Elbette olur. Duygularının tercümanı olursa ne âlâ olur. :))

    @Mia Wallace :

    Bir şiir paylaştım, ve sizlere armağan ettim. :)) Mim değil bu: ayıp oluyor Mia!.. :))@cecil :

    Beklemeye koyuldum. Sevdiğin şeylere gün içinde rastlamak! İşte bu güzel oluyor. :))

    Yüreğine sağlık...

    @Yeşim :

    Kabul olmaz mı? Elbette olur. Duygularının tercümanı olursa ne âlâ olur. :))

    @Mia Wallace :

    Bir şiir paylaştım, ve sizlere armağan ettim. :)) Mim değil bu: ayıp oluyor Mia!.. :))

    YanıtlaSil
  5. düşünüp geri döndüğünde hatırladıklarından oldum ya!!
    çok mutlu oldum, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin bu uzun aradan sonra:)

    çok beğendim bunu ya, teşekkürler SırfŞiirselYorum, en kısa zamanda 16 kelimemle karşında olacağım :)

    YanıtlaSil
  7. AYYİİ !! Çok sevindim ne ince ruhlusun sen yaaa..:)) teşekkürler..peki bizim bir şey eklememiz gerekiyor mu bu güzelliğe..:))

    YanıtlaSil
  8. @pelinpembesi :

    Bak ben de mutlu oldum şimdi. :))

    Teşekkürler...

    @suvebeyaz :

    Karşıma çıkacak olan her ne ise, onu görmek için sabırsızlanıyorum. :))

    Sevgilerimle..

    @crazywomanrosemary :

    Yorumunla bu güzelliğe yaptın yapacağını. :))

    Dediğim gibi: '' Sevincinize ortak olmak içindi her şey... ''

    Bir ömür boyu mutluluğa... :))

    YanıtlaSil
  9. Dönüşün dönüşüme de denk geldi aslında. Hoş geldin. Gelirken parmak uçlarından dökülen isimlerden olmak çok güzel. İçime iyi geldin, geceme de.
    Marx'la hele, ve dizelerle.
    Çok teşekkür ederim olman çok güzel.

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle hoş geldin. Yine "mim"lendim. : ) Yo şikayetçi değilim. Çünkü sa"mim"i buluyorum bunu ve bu yüzden de teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel bir armağan bu böyle (: Tüm kalbimle teşekkür ettim.

    YanıtlaSil
  12. @Nehir İda :

    Tesadüfün böylesi... :))
    Aslında Marx'a o kadar çok şey borçluyuz ki!..
    Unutamayacağım isimlerdensin ayrıca ;))

    Teşekkür ediyorum sana.

    @Zeyno :

    O samimiyet olduğun içindi... Aklıma düştün, ben de üzerime düşeni düşündüm; yaptım işte! :))

    Sevgilerimle..

    @K.C.S :

    Yaraşıyor sizlere...
    Mutlu bir çocuk gibi selamlıyorum seni. :))

    YanıtlaSil
  13. Çok da iyi yapmışsın. :) Ne zamandır yazmak istiyor ama konu sıkıntısı çekiyordum. Bu "onaltı kelime" ilaç gibi geldi... Bilmukabele.

    YanıtlaSil
  14. böylesine düşünceli insanların varlığı, böylesine güzel yazıların varlığı ve hala edebiyatın yazmanın değerli olduğu, insanı özel kıldığı hissi harika bir şey, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim suskun ve anlamlı satırların için.

    Herkesin yaptığı şeyleri yapmaktan ve mimlenmekten hoşlanmıyorum.
    Mimlemediğin için ve suskun satırlarını hediye ettiğin için ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. @Zeyno :

    Al benden de o kadar!.. Bilmukabele. ;))

    @tunes :

    Benim insanlara ulaşma arzum her defasında katbekat artıyor. Yorumuna içim gitti.

    Bin kucak dolusu selam.. :))

    @Sıradan bir balık :

    Rica ederim... Seçkin bir balık geldi ve yorum yapıp gitti. :))

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  17. Uzun bir aradan sonra merhaba. Adimin gecmesi cok guzel. Tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  18. Sevgiler dostum çok teşekkürler, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Yüreklerimize sağlık...

    Bu sevgi seline ortak olan herkese teşekkürü borç bilirim.

    YanıtlaSil
  20. Çok az'ım biliyorum... Konuyu saf dışı ettim galiba...

    YanıtlaSil