26 Mart 2011 Cumartesi

Oysaki. . .

















Sevgimi kemiren şu isimsiz ayrılığa,
bütün kartlarımı açıyorum.
Vazgeçmiyorum ben, haberin olsun!
Oysaki ben korkak biriyim.
Uykusuzluk iyi gelmiyor gözlerime;
sensizliğin hayatıma iyi gelmediği gibi…
Düşlediğim sevginin yüceliğine inanarak,
bütün kartlarımı açıyorum.
Kuralına göre oynamak mı bilemem ama:
Senden vazgeçemiyorum ben, haberin olsun!
Oysaki ben korkak biriyim;
baş edemem yaşattıklarınla.
Senden vazgeçmem ben, haberin olsun!
Dilerim bir gün,
senden saklanamadığımı
sarıldığımızda birbirimize
gözlerim fısıldar gözlerine.
Oysaki ben korkak biriyim.
Ağlamak iyi gelmiyor gözlerime;
sessizliğin sensizliğe iyi gelmediği gibi…
Oysaki…


---
Fotoğraftaki arkadaşım Esra'dan izin almadım çünkü ona sürpriz yapacağım. ( Antalya )
Güzel günlere...

Ebru'ma...

11 yorum:

  1. Yüreğine sağlık, çok güzel dizeler...

    YanıtlaSil
  2. @Serkan SATI :

    Yüreklerimize sağlık.

    @Yeşim :

    Hepinize aşk dolu günler diliyorum :)
    Teşekkürler.

    ---

    Şiire kulak verenleri tanıdıkça cesaretlenmek benimkisi :))

    YanıtlaSil
  3. güzel dizeler..araları bu kadar uzun mudur bu şiir yazışların..daha yazmalısınız..

    YanıtlaSil
  4. Kalemine, yüreğine sağlık. Çok güzel bir tat bıraktı dimağımda.

    YanıtlaSil
  5. @crazywomenrosemary :

    Haklısın, daha sık yazmalıyı(m)z. Vizeler başladı yine :)
    Yorumunuz için teşekkürler.

    @K.C.S :

    Kayıp Cümleler Sokağı'nı bana açmıştın hatırlıyorsun di mi? Hem o sebepten hem bu yorumdan dolayı bol bol sevgi yolluyorum üzerine üzerine :))

    YanıtlaSil
  6. seni görmek için açtığımda yüreğimi
    aklımı sana çaldırdım
    tüm bildiklerimi unutup
    bütün bildiklerimi de unuttum sende
    kimselere anlatmadığım,sana sakladığım
    güldüğüm, sevdiğim
    anlatmak istediğim
    ama...
    sen yoktun ki..diyesim geldi bu hoş şiir hanesinde.

    YanıtlaSil
  7. @Sıradan bir balık :

    Hoşluğa bir hoşluk senin yaptığın. Çok iyi geldi bana :)) Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  8. Evet hatırlıyorum. Tüm samimiyetimle kucakladım sevgini (:

    YanıtlaSil
  9. Emeğine yüreğine gönlüne sağlık...

    YanıtlaSil
  10. @vєssєℓαм :

    Gönlümüzce olsun hep... Teşekkürler.

    YanıtlaSil